نرم افزارآهنگ سازی
سایه های ماندگار
سنتور نوازی نوین
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت12:38---20 خرداد 1391
سلام
اگه ممکنه نت قطعه هدیه رو یه باردیگه چک کنین آخه هر بار که دانلودش میکنم به صورت نت های به هم ریخته نشونشون میده اگه ممکنه یه بار دیگه توی وبلاگتون بذارین و لینک دانلودشو به ایمیل من بفرستین.

کوچیک شمامجید



مجید
ساعت12:20---20 خرداد 1391
سلام
اگه ممکنه نت قطعه هدی رو یه باردیگه چک کنین آخه هر بار که دانلودش میکنم به صورت نت های به هم ریخته نشونشون میده اگه ممکنه یه بار دیگه توی وبلاگتون بذارین و لینک دانلودشو به ایمیل من بفرستین.
کوچیک شمامجید


benam
ساعت15:21---9 بهمن 1390
سلام و دست مریضات آقای چهری اگه امکان داره نت شالیزار سیامک آقایی رو بذارید برام

مجید
ساعت20:25---7 آذر 1390
سلام
آقای چهری من یه مدت پیش( نت هدیه) در کوک شور می رو دانلود کردم ولی فایل اون خراب بوداگه براتون امکان داره لینک این نت رو به ایمیل من بفرستید ممنون میشم . کوچیک شما ghosmeki


محمد
ساعت21:04---22 آبان 1390
با سلام
هيچي واسه گفتن ندارم اولين سايتيه كه اين همه امكانات داشت اميدوارم موفق باشيد . با زبان نميتونم تشكر كنم ولي خدايي خيلي ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال در تاريخ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:نرم افزار آهنگ سازی,دانلود نرم افزار,دانلود نرم افزار harmony assistasnt,, توسط حامد چهری

ابزار وبمستر

عکس

دانلود