این شعر زیبا را تقدیم میکنم به تو که الآن داری میخونی
سایه های ماندگار
سنتور نوازی نوین

نمیدانم زندگی چیست؟؟ اگر زندگی شکستن سکوت است سالهاست که من سکوت را شکسته ام۰ اگر زندگی خروش جویبار است سالهاست که من در چشمه ی جوشان زندگی جوشیده ام اما این نکته را فراموش نمی کنم که زندگی بی وفاست زندگی به من آموخت که چگونه اشک بریزم اما اشکانم به من نیاموخت که چگونه زندگی کنم(شعراز حامد)



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت7:41---1 ارديبهشت 1390
سلام حامد آقا . دستت درد نکنه. توی این وبلاگ گل کاشتی. خیلی زحمت کشیدی و من خیلی از این نت ها رو دانلود کردم . من تازه کار و خیلی مبتدیم ولی دوست دارم برسم به اونجاهایی که شما طی مسیرکردید. باز هم ممنون پاسخ:سلام خانمی اول اینکه از نظر بسیار بجای شما تشکر میکنم دوم اینکه با آرزوی موفقیت براتون باید اعلام کنم که اگر مایل باشید میتونم کمکت کنم قول میدم در مدت زمان کوتاهی در حد یک حرفه ای بتونی اجرا داشته باشی خلاصه من هر کاری که بتونم کوتاهی نمیکنم اینم شمارمه 09189244905 فقط زنگ زدی یادآوری کن که تو وبلاگ با هم آشنا شدیم چون سرم خیلی شلوغ بازم برات آرزوی موفقیت دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ارسال در تاريخ شنبه 21 اسفند 1389برچسب:, توسط حامد چهری

ابزار وبمستر

عکس

دانلود